בלוג עורכי הדין בישראל

הסכמי גירושין – באיזה סוג הסכם גירושין כדאי להשתמש?

להתגרש היא החלטה ענקית, ואם יש לך ילדים, תצטרך לחשוב איך לחלק את הרכוש ולשלם את מזונות הילדים. ישנם סוגים שונים של הסכמי גירושין, ביניהם הסכם עסקי והסכם ממון, וחשוב לדעת באיזה מהם כדאי להשתמש.

חלוקת רכוש

בחירת הדרך הנכונה לחלוקת רכוש במהלך גירושין יכולה להיות משימה לא פשוטה. גם אם אתה ובן זוגך מסכימים לחלוקה, חשוב לשים לב לכללים השונים שיקבעו את התהליך.

ראשית, יהיה עליך להגדיר את סוגי הנכסים שבבעלותך. אתה יכול להיות בעל רכוש אישי, כמו המכונית שלך, ורכוש זוגי, שהם כל הנכסים שלך שנרכשו או הרווחתם במהלך נישואיכם.

אתה יכול גם להחזיק ברכוש נפרד, כמו עסק שהיה בבעלותך לפני שהתחתנת. אם תערבבו את הנכסים האלה, הם יכולים להפוך לרכוש קהילתי.

אם לא תצליחו להגיע להסכמה, תצטרכו להפנות את הנושא לבית המשפט. עורך דין מוסמך יכול לעזור לך למצוא את הדרך היעילה ביותר לחלוקת הנכסים שלך.

בין אם אתם בניו יורק או במדינה אחרת, עליכם להבין את הכללים לחלוקת רכוש. הכללים מבוססים על חוק המדינה וישמשו את השופט לקבלת ההחלטה הסופית.

כדאי גם לדעת את שווי הנכסים שלך לפני שתפנה לבית המשפט. שכירת שמאי מקצועי היא רעיון טוב. כדאי גם לשקול את ערך הבית שלך. בית משפחה יכול להיות אחד מהפריטים היקרים ביותר בגירושין.

מזונות ילדים

בין אם אתם עוברים גירושין ובין אם אתם כבר גרושים, יש צורך במזונות ילדים. המדינה תחשב את התחייבותך לפי ההכנסה המשולבת של שני ההורים. תשלום מזונות הילדים שלך עשוי לקחת בחשבון גם את ההוצאות הקבועות של ילדיך.

המטרה העיקרית של מזונות ילדים היא להבטיח שהילדים יקבלו טיפול ותמיכה נאותים. תמיכה זו יכולה לכסות מגוון צרכים כגון מזון, ביגוד, חשבונות רפואיים ועלויות חינוך. גובה מזונות הילדים ישתנה ממדינה למדינה.

צו מזונות הוא הסכם משפטי בין שני ההורים, ונועד להוות פתרון כלכלי לשניהם. לבית המשפט יש סמכות לפסוק או לשלול תמיכה, בהתבסס על מגוון גורמים.

כאשר הורה רוצה לשנות את סכום המזונות המשולם, עליו לבקש שינוי. השופט ישקול את גובה המזונות שנפסקו, וכל שינוי בהכנסות ההורים. אם ההורה השני מתנגד לשינוי, עשוי להיות מאבק משפטי סוער.

אם הורה אינו מסוגל לשלם את מלוא סכום המזונות, בית המשפט יכול להורות על מזונות זמניים. תמיכה זמנית זו תימשך עד שימלאו לילד 19 או יגיע לגיל הבגרות.

לפרטים נוספים : עו"ד לענייני משפחה_אביבית מוסקוביץ

Next Post

Previous Post

© 2024 בלוג עורכי הדין בישראל

Theme by Anders Norén